Τρίτη, 02 Δεκεμβρίου 2014 18:51

Φυσική δραστηριότητα - διατροφή

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 19/11 η εκδήλωση για τη φυσική δραστηριότητα και διατροφή στο Σωματείο μας από το διαιτολογικό κέντρο "Ευτροφία"  και το Σωματείο μας

Η σημασία της φυσικής δραστηριότητας

Η φυσική δραστηριότητα είναι αναπόσπαστο κομμάτι ενός υγιούς τρόπου ζωής. Τα παιδιά είναι σημαντικό να μάθουν από μικρή ηλικία να αθλούνται σε τακτική βάση καθώς κάτι τέτοιο θα τα βοηθήσει στην διατήρηση ενός υγιούς βάρους αλλά στη συνολική υγεία τους. Μάλιστα, η τακτική σωματική άσκηση έχει πολλαπλά οφέλη για την ψυχολογία του παιδιού και την ανάπτυξη της προσωπικότητας του, βοηθώντας και στην κοινωνικοποίησή του.

Τρόφιμα που δίνουν ενέργεια στο παιδί για την άσκηση:

  •           φρούτα
  •           χυμός φρούτων (κατά προτίμηση φυσικός)
  •           ζυμαρικά και ρύζι
  •           ψωμί ή φρυγανιές με μέλι ή μαρμελάδα
  •           μικρό παστέλι
  •           μπάρα δημητριακών
  • Στα παιδιά συστήνεται να κάνουν αρκετά σνακ μέσα στην ημέρα, καθώς έχουν περιορισμένο όγκο τροφής που μπορούν να προσλάβουν σε ένα γεύμα. Βέβαια είναι σημαντικό να προσέχουμε το μέγεθος των σνακ καθώς αυτό διαφοροποιείται ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα.

Η μπάρα δημητριακών που σας προτείνουμε, είναι πλούσια σε υδατάνθρακες (το θρεπτικό συστατικό που δίνει ενέργεια για την άσκηση) και καλά λιπαρά και μπορεί να αποτελέσει μία υγιεινή εναλλακτική για γλυκό. Σας παραθέτουμε τη συνταγή:

Μπάρα δημητριακών με βρώμη και ξηρούς καρπούς

 Μερίδες:

10 μέτρια τεμάχια

Υλικά:

1 φλιτζάνι αποξηραμένα δαμάσκηνα ή σταφίδες

½ φλιτζανιού μέλι

½ φλιτζανιού ταχίνι ή φυστικοβούτυρο

`1 φλιτζάνι αμύγδαλα ή άλλους ξηρούς καρπούς

1 ½ φλιτζάνι νιφάδες βρώμης

Προαιρετικά: σταγόνες κουβερτούρας,  επιπλέον αποξηραμένα φρούτα, σουσάμι κλπ

(Συνέχεια)

Οδηγίες παρασκευής:

1. Τοποθετήστε τα δαμάσκηνα σε μίξερ μέχρι να γίνουν μία ομοιογενής μάζα, σαν ζύμη.

2. Ζεστάνετε το μέλι και το ταχίνι ή φυστικοβούτυρο σε μέτρια φωτιά μέχρι το μείγμα να γίνει χρυσοκίτρινο.

3. Ανακατέψτε όλα τα στέρεα υλικά μαζί με το ζεστό μείγμα μέχρι να γίνει μία κολλώδης μάζα.

4. Απλώστε το μείγμα σε λαδόκολλα και αφήστε το να σκληρύνει για 15-20 λεπτά (σε ψυγείο).

*Το ταχίνι ή φυστικοβούτυρο είναι απαραίτητα ώστε το μίγμα να ομογενοποιηθεί και να «σταθεί» η μπάρα. Μπορεί να αντικατασταθεί με κάποια φυτική μαργαρίνη, αν και το ταχίνι ή το φυστικοβούτυρο είναι πιο υγιεινά.

Diatrofiko Ergasthri 1

 

 

 

 

 

Καλή επιτυχία!

 

Διαβάστηκε 1551 φορές